Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Rozpoznanie choroby afektywnej dwubiegunowej

Dzień dobry,

Jest to najgorszy sposób na <w cudzysłowie!!!> "pomoc" w nauce i koncentracji.
Branie amfetaminy nie pomaga w nauce, a niesie całe spectrum szkód dla organizmu. Może lepszym pomysłem będzie konsultacja u psychologa, który pomoże Panu zidentyfikować co stanowi trudność w nauce, jak i możliwe sposoby jego rozwiązania ?

0

Stek bzdur!! Oczywiście można się bardzo szybko uzależnić, natomiast nie słuchaj ludzi, ktorzy twierdzą takie chore tezy. Jedz duzo orzechów,omega3 + muzyka do nauki, lub nagranie terapeutyczne.
Po amfie poczujesz euforię i na 100% niczego się nie nauczysz, ponieważ w tym stanie mózg nic nie zapisuje w pamięci długotrwałej, a następnego dnia będziesz się tak okropnie czuł, że stracisz ochotę do życia, nie tylko do nauki.

P.S. Zgłoś sie do mnie to prześlę Ci specjalne nagranie, które jest o wiele skuteczniejsze(nieodplatnie)

Życzę rozsądku

Franciszek Bartkiewicz

0

Amfetamina ma silne właściwości uzależniające. Więc raczej nie da się na dłuższa metę używac jej sporadycznie, bo pojawi się uzaleznienie. Może dawać złudne wrażenie siły, lepszej koncentracji w chwili zażycia, ale co potem? Przy "zjeździe" czyli w momencie odstawienia naraża się pan na depresję, dramatyczne wahania nastroju, czy psychozę poamfetaminową, a w takim stanie raczej uczyć się nie da. Plus oczywiście skutki długofalowe, z którymi trzeba się liczyć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy