Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antybiotyk a dodatkowe zabezpieczenie antykoncepcyjne

Witam, w czasie 7 dniowej przerwy się rozchorowałam i zażywałam antybiotyk, chciałam zapytać czy teraz jak zaczynam nowe opakowanie (skończyłam też antybiotyk) czy powinnam się zabezpieczać w dodatkowy sposób. Dodam że na ulotce antybiotyku było zaznaczone, że obniża on działanie tabletek antykoncepcyjnych. Pozdrawiam.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W takiej sytuacji należy stosować dodatkowe zabezpieczenie zarówno w okresie przerwy jak i 7 dni po niej.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy