Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antybiotykoterapia przy stosowaniu plastrów Evra a ryzyko ciąży

Witam. Mam pytanie ponieważ jestem w trakcie stosowania plastrów antykoncepcyjnych Evra od 2 miesięcy , właśnie przykleiłam 1 plaster w czwartek po 7 dniowej przerwie , wczoraj współżyłam z chłopakiem on skończył we mnie, dziś dostałam antybiotyk "taromentin" i "euphyllin" i nie jestem pewna czy od dziś zacząć stosowanie antybiotyku czy poczekać parę dni. Słyszałam że antybiotyki wpływają na działanie antykoncepcji hormonalnej.Proszę o radę co mam zrobić. Pozdrawiam Ania
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy