Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Antykoncepcja a krwawienie

Rozumiem ,ze w trakcie brania tabletek wystepuje krwawienie z odstawinia ,ale gdy zaczelam teraz brac tabletki ( a z tego co wim to pierwsza powinno sie wziac w pierwszy dzien opkresu) ,wiec tego pierwszego dnia ,gdy wzielam pierwsza tabletke mialam lekkie krwawienie i to tyle ,tak okres mi sie skonczyl ,normalnie okres mam okolo 7 dni .( musze wspomniec o tym,ze w zeszlym miesiacu musialam zazyc tabletke wczesnoporonna) Co jest nie tak ?prosze o pomoc ..nie wiem czy tabletki teraz dzialaja .
ponad rok temu

Czy HTZ jest bezpieczna?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ jest bezpieczne. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie ma powodów do obaw. Jeżeli będzie Pani przyjmować tabletki zgodnie z regułą 1 tab na dzień ochrona antykoncepcyjna będzie zachowana.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy