Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Alvesco 160 inhalator i Miflionide a przybieranie na wadze

Dzień dobry! Proszę mi powiedzieć czy po lekach Miflionide i Alvesco 160 inhalator przybiera się na wadze? Mam astmę, kiedy byłam w ciąży brałam to i podziałało tak dobrze, że nie musiałam około trzech lat brać leków takich jak Pulmikort i Foradil, ale poźniej źle się czułam, wtedy lekarz przepisał mi Miflonide i Oxodil, lub Alvesco 160 wziewy zaczęłam ćwiczyć, próbowałam zrzucić wagę i przeszłam na dietę, ale nic z tego nie było. Kilka prób po tym jak zaczęłam brać Alvesco i Miflonide, po kilku dniach czułam jakbym rosła i ciuchy były ciasne, waga mi skoczyła. Czy po tych lekach to jest normalne, że człowiek tyje? Po którym konkretnie, czy po Alvesco czy po Miflonide? Z chęcią się tego dowiem, nie chcę już więcej utyć, to też nie dobrze dla zdrowia. Będę bardzo wdzięczna za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam.
KOBIETA ponad rok temu

Apteczka pierwszej pomocy

Czy wiesz jak powinna wyglądać apteczka pierwszej pomocy? Znasz wszystkie elementy, które powinny się w niej znajdować? O tym jak zaopatrzone powinny być apteczki pierwszej pomocy opowiada Artur Szymczak ? ratownik medyczny z Centrum Szkoleń Ratowniczych.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Niestety oba leki mogą powodować efekt zwiększenia masy ciała.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy