Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 7 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka a zażywanie tabletek antykoncepcyjnych

dzisiaj o 16 wzielam tabletke anty, a po 18 mialam rzadkie wyprozenie, biegunka tego nazwac nie moge chyba, bo to nie bylo bardzo rzadkie, czy musze przyjac kolejna tabletke? to zapewne z przejedzenia, bo juz od kilku miesiecy stosuje tabletki i nic podobnego wczesniej mi sie nie zdazylo
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie było konieczne przyjmowanie dodatkowej tabletki.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy