Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka przed i po zażyciu tabletki antykoncepcyjnej

Witam. Mam następujący problem. 3 stycznia ( 8 tabletka z blistra) niestety dostałam biegunki w godzinach popołudniowych. Tabletkę (Daylette) przyjęłam o godzinie 20. Przez kilka godzin miałam spokój z brzuchem, ale później, mniej więcej w okolicach północy, kilka minut po znów zaczęło mnie czyścić i tak kilka razy w nocy. Od rana było już w porządku. Wzięłam leki, a następne tabletki przyjmowałam o stałej porze. Dodam, że 4 i 5 nastąpił stosunek. Czy jest możiwość, że ochrona jest zmniejszona?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie ma powodów do obaw, gdyż tabletka była przyjęta albo długo po biegunce albo więcej niż 4h po niej. Tabletki wchłaniają się własnie około 3-4h.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy