Blade skrzepy krwi w moczu po transfuzji wykonanej z powodu anemii u 95-letniej kobiety

Tydzien po transfuzji i w moczu pojawiają się blade skrzepy krwi . Wskazaniem do transuzji była aplastyczna anemia u 95 letniej kobiety.) co to moze oznaczać ?
KOBIETA, 95 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie a aktywność fizyczna

Sport to zdrowie ? również dla osób, którym dolega wiele dolegliwości, np. nadciśnienie. O tym, jak dostosować odpowiednią ilość wysiłku fizycznego dla konkretnego pacjenta, tłumaczy dr Piotr Gryglas.

Witam. Pojawienie się skrzepów krwi najprawdopodobniej nie ma związku z transfuzją. Może być wynikiem zakażenia lub kamicy układu moczowego.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Prawdopodobnie jest to związane z chorobą układu moczowego a nie z transfuzją.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty