Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból łydek, gorzki smak w ustach i przybranie na wadze a stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Od 2 lat biorę tabletki Cyprest, nie miałam problemów z trądzikiem czy nadmiernym owłosieniem, tabletki biorę tylko ze względów antykoncepcyjnych. Od kilku miesięcy bolą mnie łydki, co jakiś czas czuje gorzki smak w ustach, nie mogę wtedy jeść, ponieważ smak jaki odczuwam doprowadza mnie do wymiotów. Dodatkowo przez ostatnie 2 miesiące przytyłam 10 kg, nie zmieniając zupełnie swojej diety czy stopnia aktywności fizycznej. Chciałabym się kompleksowo zbadać. Jakie wyniki powinnam zrobić?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W takiej sytuacji należałoby wykonać badania hormonalne i układu krzepnięcia.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Wskazana diagnostyka w kierunku chorób tarczycy i wątroby.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy