Ból piersi podczas stosowania plastrów Climara

W wieku 37 lat usunięto mi macice i jajniki( rak).Teraz mam 51 lat i przez cały ten czas bralam plastry climara 50 i czulam sie super.Od miesiąca nie biore bo bardzo zaczely bolec mnie piersi.Z nimi wszystko w porzadku ale co mam robic? zmienic plastry na inny rodzaj czy przerwac .A co wtedy z osteroporoza , złym samopoczuciem i .t.d czy ktoś mial podobne przezycia?
KOBIETA, 52 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Jeśli mammografia i USG piersi są bez zmian, to sam ból piersi nie jest wskazaniem do odstawienia HTZ.
Jeśli Pani już odstawiła, to proszę obserwować, czy pojawią się objawy typowe dla menopauzy- być może wszystko się już wyciszyło i nie będzie Pani dalej potrzebować plastrów.
Jeśli natomiast objawy wrócą, to konieczna będzie wizyta u ginekologa i ew. ponowne włączenie HTZ- może innego preparatu.
Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy