Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból zęba po leczeniu kanałowym u 40-latka

Witam. Jestem po częściowym leczeniu kanałowym, gdyż miałam zapalenie ozębnej. Otrzymałam również antybiotyk, który przyjmuję już czwarty dzień. Mimo tego wszystkiego odczuwam ból podczas nagryzania, jak również od czasu do czasu takie kłucie w tym zębie, czasami także odczuwam ból w górnych zębach. Leczona była dolna 6. Czy mogą jeszcze po 4 dniach od leczenia występować takie objawy? Czy ten ząb po całkowitym leczeniu zrobi się siny? Dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na afty

Dolegliwości powinny się uspokoić po dokończonym leczeniu endodontycznym;co do koloru zęba, to w jakimś zakresie może on ulec zmianie,ale stomatologia dysponuje już dziś środkami zapobiegającymi i odwracającymi taki proces.

0

Ząb powinien być jak najszybciej leczony kanałowo pod mikroskopem na jednej wizycie. Po nowoczesnym leczeniu endodontycznym zęby nie zmieniają koloru.

Stomatolog i członek prestiżowych organizacji stomatologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy