Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle brzucha i negatywny test ciążowy a ryzyko zapłodnienia

WitamOkres mialam 31 sierpnia, biore tabletki antykoncepcyjne, pominelam 2 pierwsze tabletki z opakowania , kochalam z chlopakiem. 9 wrzesnia mialam krwaiwienie koloru czerwonego a we wtorek brazowyMiałąm bole podbrzusza i takjakby klujacy jajnik, temperature 35-36 maks. bole brzucha utrzymuja sie do dnia dzisiejszego, 11 wrzesnia robilam test wyszedl negatywnie zrobilam bo chcialam wiedziec i wyszlo negatywnie moge byc w ciazy, czy moglo dojsc do zagniezdzenia zarodka??? prosze o pomoc
KOBIETA ponad rok temu

Krioprezerwacja płodności

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W przypadku pominięcia tabletek antykoncepcyjnych w pierwszym tygodniu należy liczyć się z osłabioną ochroną przed ciążą. Opisane dolegliwości (krwawienie, brązowa wydzielina z pochwy, dolegliwości bólowe) mogły być spowodowane pominięciem tabletek. W celu wykluczenia ciąży należy wykonać test ciążowy po 14 dniach od ostatniego stosunku. Jeśli sytuacja nie powróci do normy to konieczna będzie wizyta u specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Kiedy miałaś zacząć brać tabletki, 31 miałaś okres ,czy było to w 7 dniowej przerwie ,czy zaczęłaś od 1 opakowania .PO 2 dniach od kochania test zawsze wyjdzie negatywny. Dziewczyno pisz precyzyjnie .

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy