Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle brzucha, mdłości, gazy i bezsenność jako skutki uboczne leku Rexetin

Od ponad 3 miesięcy przyjmuję Rexetin 20 (stany lękowe). Lek bardzo pomógł na lęki bo zdarzają się coraz rzadziej ale nie wiem dlaczego często mam bóle brzucha, mdłości, gazy i bezsenność. Czy lek nie powinien działać na te objawy? Gastroskopia nic nie wykazała, wszystko w porządku. Czy objawy mogą być skutkiem ubocznym Rexetinu czy pojawiła się u mnie jakaś nerwica? Skoro biorę Rexetin czy nie powinien działać zapobiegawczo nerwicom?Proszę o podpowiedz co robić?
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie nerwicy

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy