Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle jajników i piersi a No-spa i aspiryna

20.09.2013r powinnam dostać miesiączke, spóźnia mi się okres o 3 dni, mam mocne bóle jajników i piersi. Chciałam przyspieszyć okres i zjadłam nospe i 2 aspiryny. Proszę mi powiedzieć czego to mogą być objawy.
KOBIETA ponad rok temu

Powikłania cesarskiego cięcia

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Rozumiemokres miał by się pojawić 02.09 a nie 20.09. Prawdopodobnie obajwy jakie Pani podaje są zwiastunami nadchodzącej menstruacji. Jeżeli ona nie wystąpi a bóle będą się nadal utrzymywać warto udać się do ginekologa. Przydatne będzie wtedy wykonanie badania USG.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy