Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle łydek, zawroty głowy a stosowanie Yasmine

Wita, od 1,5 roku biorę tabletki Yasmine (przepisane na PCOS). Od kilku dni źle się czuję, pobolewają mnie łydki, głowa i mam zawroty głowy, nie wspominając nawet o bólach brzucha od wielu miesięcy i objawach depresji. Do końca opakowania zostało mi 7 dni. Czy mogę odstawić tabletki już dziś?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Jeśli te objawy są naprawdę bardzo dokuczliwe, to oczywiście może Pani odstawić tabletki. Miesiączka wystąpi wcześniej. Koniecznie też powinna Pani wykonać badania układu krzepnięcia- z krwi. Można też zrobić USG żył kończyn dolnych.
Z wynikami proszę się udać do swojego lekarza prowadzącego.

0

Jeśli objawy nie są zbyt nasilone lepiej byłoby zakończyć opakowanie i dopiero wtedy odstawić tabletki.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy