Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesność pod żebrami a tłuste jedzenie

Witam Boli mnie z prawej strony pod zebrami przy ruchach, zginanie ciala schylanie sie. Kluje jakby watroba. Kupilem sobie lek - essentiale forte. Czy to moze byc watroba? Wczoraj zjadlem bardzo tlusto plus doszedl alkohol - ciezkie wino.
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Wpływ leków na wątrobę

Małgorzata Panek
69 poziom zaufania

Jak najbardziej ból może mieć związek z błędem dietetycznym - alkoholem i tłustym posiłkiem. Może Pan doraźnie zastosować leki przeciwbólowe i rozkurczowe dostępne bez recepty. W przypadku nasilonych dolegliwości proszę zgłosić się do lekarza lub na SOR.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy