Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak apetytu i bóle głowy po zażywaniu antykoncepcji hormonalnej

Od 2 miesięcy mam problem z bólami brzucha; otóż od marca b.r biorę tabletki antykoncepcyjne microgynon 21, od dwuch miesięcy borykam sie z problemami trawinnymi czesto boli mnie głowa najwiekszy problem sprawia mi jedzenie podchodze do jedzenia 2 razy bo co chwile jest mi niedobrze i nie moge na nie patrzc potem chce mi sie wymiotować i do konca dnia sie zle czuje . co to może być , czy ma to zwiazek z antykoncepcja?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nudności i wymioty oraz zaburzenia jelitowe to jedne z najczęściej zgłaszanych dolegliwości w trakcie stosowania tego rodzaju antykoncepcji. Warto zmienić preparat na inny.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy