Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki po porodzie po odstawieniu tabletek Cerazette

Witam.po porodzie wystapila mi miesiaczka w 7 tyg pozniej zaczelam braac tabletki antykoncepcyjne cerazette poniewaz karmilam piersia.w swieta przestalam brac te leki bo juz nie karmie synka piersa i powinna wystapic miesiaczka ale minelo juz 2 tyg a miesiaczka nie wystapila.Tydzien temu maz sie zapomnial jak sie kochalismy.Czy mozliwe jest ze jestem w ciazy i ewentualnie Kiedy moge sie spodziewac miesiaczki?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie mogę obiektywnie wykluczyć ciąży. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wykonanie testu ciążowego.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy