Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak snu a zespoły urojeniowe

Witam. Od pół roku nie sypiam w ogóle. W mojej głowie jest całkowity brak myśli. Nie przyswajam żadnych nowych informacji i nie pamiętam starych. Byłem w psychiatryku, zaburzenia konwersyjne z myślami. Nie pamiętam żadnego dnia swojego życia - otępienie. Dostałem leki Pramolan 50, Spamilan 10 i Tritico CR 150 1/3 na noc po czym nie śpię. Od trzech dni 10 mg clonazepamum i jest sen. Jestem smutny i płaczliwy, powoli chodzę. Czy to depresja i o jakie leki powinienem poprosić, aby pomogły od razu. Nie chce tak żyć. Dodatkowo męczy mnie wspomniany brak snu i nie wiem co powinienem z tym zrobić. Nie chcę całe życie brać leków, żeby zasnąć, boję się skutków ubocznych. Czy są jakieś sprawdzone sposoby na brak snu, które nie wymagają zażywania leków? Co mam w tej sytuacji zrobić? Co mi pomoże od razu? Bardzo mnie męczy ta cała sytuacja i dodatkowo brak snu. Bardzo proszę o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie choroby afektywnej dwubiegunowej

Witam,

Stan, który Pan opisuje jest niezwykle męczący. Bardzo często zaburzeniom nastroju w tym depresji, towarzyszą zaburzenia snu. Żadne leki nie pomogą z dnia na dzień, potrzebują ok 2-4 tyg aby zaczęły działać, należy pamiętać, że każdy na leczenie reaguje inaczej.

Uważam, że było by dobrze, gdyby był Pan pod indywidualną opieką psychiatry i podjął psychoterapię indywidualną. Może Pan z tego skorzystaćz takich konsultacji w ramach NFZtu lub prywatnie. Ważne jest to, że nie chce Pan zmiany,depresję można skutecznie leczyć.

Psycholog w trakcie 4-letniego szkolenia z psychoterapii psychoanalitycznej osób dorosłych.
0

Dzień dobry,
Brak snu przez dłuższy czas może sprzyjać powstawaniu halucynacji/urojeń, nawet u zdrowych osób.
Ciężko żyć w takim stanie w jakim Pan się znajduje. Sen przynosi ukojenie, a gdy go nie ma pozostaje ciągłe zmęczenie.
Proszę znaleźć lekarza psychiatrę, któremu opowiada Pan o objawach wszystkich, proszę ufać swojemu lekarzowi.
W zaburzeniach konwersyjnych polecana jest także psychoterapia.
Powodzenia!!!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy