Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bulimia, siniaki na nogach i wymioty

Witam,tydzień temu zaczęłam pracę.Od tego czasu nogi mam całe w siniakach bez powodu,wieczorami jest mi niedobrze nie raz wymiotuje, dziś doszło również jakby trzęsienie się rąk tak jakbym wypiła za dużo kawy, a nie piłam nic. Dodam że cierpię na bulimie, wymiotuje i stosuje środki przeczuszczajace. Czy to coś poważnego czy skutki uboczne bulimii?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Czym jest świńska grypa?

Objawy, których Pani doświadcza są bardzo poważne i najprawdopodobniej są skutkiem bulimii. Nieleczone mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. Siniaki mogą wynikać z zaburzeń gospodarki elektrolitowej w Pani organizmie w wyniku niedożywienia, niedoborów witaminy K (biorącej udział w prawidłowym krzepnięciu krwi), niedoborów witaminy C (uszczelniającej naczynia krwionośne). Leczenie bulimii polega głównie na psychoterapii. Proszę o jak najszybszy kontakt z psychoterapeutą, jeśli do tej pory jeszcze Pani tego nie zrobiła.

Pozdrawiam i życzę powodzenia,
Malwina Huńczak

0

Pani symptomy zdecydowanie wiążą się z zaburzeniem odżywiania i wskazują na dużą i pilną potrzebę leczenia. Proszę zgłosić się do lekarza Poz który zleci specjalistyczne badania oraz do psychoterapeuty, z ktorym podejmie pani współpracę. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy