Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co dalej ze sobą zrobić?

Mam 27 lat. Od kilku lat mam huśtawki nastrojów, przez ostatnie kilka miesięcy poczucie beznadziejności, utrata chęci do życia jest coraz mocniejsza. Ciągle jest mi przykro, łzy same przychodzą mi do oczu, bez powodu. Nie potrafię się już cieszyć nawet z fantastycznych rzeczy. Bezsenność sprawia, że ciągle jestem zmęczona. Z dnia na dzień mam coraz mniej siły do życia. Zaczynam marzyć o tym, żeby zasnąć i się nie obudzić. Czy mogę sobie jakoś pomoc???? Czy nie ma już dla mnie ratunku?

27 LAT ponad rok temu

Dziecko autystyczne w przedszkolu

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o przebywaniu dziecka autystycznego w przedszkolu.

Witam!

Oczywiście, że może sobie Pani pomóc!

Na podstawie opisu można wnioskować, że prawdopodobnie choruje Pani na depresję. Depresja jest chorobą, a uczucie beznadziejności czy huśtawki nastroju są jej objawami, które należy leczyć. Po zakończonym leczeniu objawy znikają, a chory odzyskuje energię i radość życia. Dlatego proszę jak najszybciej umówić się na wizytę z psychoterapeutą. Jeśli psychoterapeuta potwierdzi diagnozę depresji, najprawdopodobniej zaproponuje Pani leczenie za pomocą psychoterapii wspartej farmakoterapią. Takie leczenie daje najlepsze i najszybsze efekty.

Bardzo proszę nie lekceważyć objawów, ponieważ mogą się one nasilić i w coraz większym stopniu utrudniać Pani funkcjonowanie.

Psycholog, seksuolog oraz mediator i negocjator.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy