Co jest przyczyną nudności?

Witam.
Od kilku dni mam nudności. Zazwyczaj dzieje się to wieczorami, czasem w ciągu dnia. Tydzień temu - w piątek - skończyła mi się miesiączka, trwała ona od niedzieli, czyli 6 dni. W sobotę uprawiałam seks (z prezerwatywą rzecz jasna). Już po stosunku kiepsko się czułam. Chwilę po zauważyłam, że mam kilka czerwonych kropelek na majtkach. Nie była to taka konsystencja, jak podczas okresu, tylko takie mokre, czerwone plamki.
Chciałabym zaznaczyć, że w ostatnim czasie nieświadomie schudłam, podczas wysiłku słabo się czuję, wypadają mi bardziej włosy. Piszę o tym, bo może owe nudności są spowodowane właśnie tym? Mimo, że miesiączka nie została przerwana bardzo się stresuję tymi mdłościami...
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

ponad rok temu

Antykoncepcja po

Niestety, czasami niektóre metody zabezpieczenia przed ciążą zawodzą, może dojść do pęknięcia prezerwatywy lub kobieta zapomni o tabletce antykoncepcyjnej. Coraz częściej mówi się o antykoncepcji awaryjnej, która jest określana również jako antykoncepcja ?po? czy antykoncepcja ratunkowa.

Lek. Monika Szafarowska
25 poziom zaufania

Witam.
Plamienie po stosunku może być spowodowane patologią w obrębie szyjki macicy (np. stan zapalny, nadżerka) lub pochwy. Jeśli ta dolegliwość powtarza się należy udać się na wizytę do lekarza ginekologa.  Podaje Pani także towarzyszące objawy ogólne-myślę, że ten problem należy rozwiązać u lekarza pierwszego kontaktu. Proszę wykonać kontrolne badanie morfologii krwi, hormonów tarczycy. Jeśli wiąże Pani uczucie mdłości z ewentualna ciążą, proszę wykonać test ciążowy z moczu-ryzyko ciąży zawsze istnieje, choć w Pani przypadku jest raczej niewielkie.
Pozdrawiam.

Rezydent w Klinice Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej w Wojskowym Instytucie Medycznym.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy