Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może być przyczyną zaczerwienia skóry na wewnętrznej stronie napletka?

Na wewnętrznej stronie napletka pojawiło mi się zaczerwienienie skóry,które dość mocno swędzi,dodatkowo na żołędziu mam takie malutkie czerwonawe krostki.Kiedyś raz zastosowałem na miejscowo krem Pimafucort i praktycznie po 1-2 zastosowaniach dolegliwości zniknęły.Często jednak pojawiają się ponownie.Przy stosowaniu Pimafucinu,maści na zakażenia grzybicze nie pomagało.Co może być przyczyną tych dolegliwości i co z tym robić?
MĘŻCZYZNA, 32 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Prawdopodobnie jest to związane z właśnie infekcją grzybiczą lub mechanicznym podrażnieniem śluzówki. Pimafucin i pimafucort to leki o podobnym działaniu. Proponuje zastosować ponownie ten drugi.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy