Zapytaj lekarza

7 1 6 , 8 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co robić, jeśli bezsenność utrzymuje się 2 miesiące?

Witam serdecznie. Bardzo proszę o informację, co robić. Dopadła mnie bezsenność o podłożu somatycznym. Po ustąpieniu problemów somatycznych pozostała bezsenność, z którą walczyłem lekiem Imovane przez 3 tygodnie. Po tym czasie postanowiłem odstawić lek i udało mi się na 3 tygodnie. Potem znowu problem powrócił. Co mam robić? Czy mogę dalej się nim wspomagać? Mam 3 tygodnie, żeby podjąć ponowną próbę odstawienia. Czy wystąpiła już po tym czasie tolerancja i co będzie, jeśli okres, w którym będę musiał go przyjmować się przedłuży? Boję się bezsenności. Czy jest ktoś w Krakowie, kto mógłby mi pomóc? Bardzo proszę o odpowiedz. Co Państwo sądzicie o zastosowaniu melatoniny? Wspomnę, że moja bezsenność polega na braku snu prawie przez całą noc! Zaczynam być tym psychicznie wykończony.... Bardzo proszę o podpowiedź.

MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

Lek. Marta Hat
71 poziom zaufania

Samodzielne odstawienie leku nie jest wskazane, powinien Pan udać się do lekarz, który lek przepisał i po konsultacji z nim stopniowo odstawiać lek. Nie należy go także samodzielnie wprowadzać. Bezsenność nadal może wynikać z problemu somatycznego, ale nie napisał Pan, jaki to był problem. 
Melatonina może wspomagać leczenie, ale nie powinna być stosowana jako jedyny środek.

Pracownik Szpitala Specjalistycznego im. dr Józefa Babińskiego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy