Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czego mogę się spodziewać po odstawieniu tego leku?

Witam, od 10 dni zażywam asentre 100mg na własną rękę bez konsultacji z żadnym lekarzem w ilości jedna tabletka na dobę, jutro będę zażywał ostatnią ponieważ większą ilością nie dysponuje, czego mogę się spodziewać po takim czasie zażywania i odstawieniu z dnia na dzień ? Wizyta u lekarza nie wchodzi w grę
MĘŻCZYZNA, 32 LAT około miesiąca temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Przepraszam, czy ten list, to nie jest jakaś "wizyta u lekarza" tylko wirtualna? Autor nawet nie napisał, dlaczego zdecydował się zażywać ten lek. Eksperyment? "Taki sobie pomysł"? Czego autor spodziewał się po tym leku? Skoro zaryzykował przyjmowanie go, to może zaryzykuje odstawienie?

Jestem psychoterapeutą i uważam za owocne poszukiwanie treści ukrytych pod pierwszym komunikatem.

Pański list potraktowałbym jako dość nieśmiały a desperacki ruch powiadomienia świata o tym jak jest Panu trudno. Jak jest Pan zagubiony. A dodatkowo nie dowierza Pan ludziom. Nie tylko lekarzom. I być może wokół nie ma nikogo, kto by wciągnął pomocną dłoń.

A może łatwiej Panu uwierzyć "martwym przedmiotom" np. lekom? Do nich nie trzeba mówić!

Jeśli moje domysły, choć w części są trafne, proponuję zaryzykować kontakt teraputą(tką). To on(a) życzliwie wysłucha Pana i być może poradzi?

Pozdrawiam.

PS. Dziesięciodniowe przyjmowanie Asentry mogło być zbyt krótkim czasem na to, by ten lek zadziałał. Ale mogły pojawiać się niekorzystne objawy uboczne. Prz lekach z tej grupy tak niejednokrotnie bywa. Odstawienie w Pana przypadku nie powinno spowodować żadnych fatalnych następst.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy