Zapytaj lekarza

7 1 9 , 3 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy hormony powodują niskie libido?

Witam. Od 3 miesiecy borykam się z problemem zerowego libido oraz problemów z erekcja. Zacznę od tego, że w kwietniu zakończyłem kilkuletni związek. Było i w sumie nadal jest bardzo dużo stresu. Kilka miesiecy temu nie wobrazalem sobie dnia bez seksu. Teraz nawet nie chce mi się o tym myśleć. Rozmawiałem z psychiatra/ seksuologiem. Stwierdził u mnie stany depresyjno lekowe i zalecił terapie farmakologiczna. (Setaloft trazodone) jeszcze nie zacząłem stosować. Lekarz zlecil również badania: TSH- 0.907 ulU/ml. Prolaktyna 13,89 ng/ml testosteron 588,4 ng/dl testosteron wolny 22,87 pg/ml witamina d3 33 ng/ml PSA 0,750 ng/ml. Czy podwyzszony poziom prolaktyny moze wpływać na moje libido ? Czy ten problem raczej wynika ze stresu i z tych stanów depresyjno lekowych ? Powiem szczerze, że nie mogę sobie poradzić z ta sytuacja i ciągle o tym mysle co wcale nie pomaga. Czy antydepresanty nie pogarsza jeszcze mojego stanu ? Co w tej sytuacji najlepiej dalej robić? Konsultacja , urologiem ? Dodam jeszcze, że spotykam się z kimś i gdy dochodzi do intymnych sytuacji ja po prostu staram się tego unikac. Nie mam na to ochoty i obawiam się, że nie podolam. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 28 LAT około miesiąca temu

Przyszła matka z papierosem

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy