Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest możliwe, że leki na zespół jelita drażliwego są odpowiedzialne za nagły przyrost masy ciała?

Dzień dobry, mam 26 lat i zdiagnozowany zespół jelita drażliwego. Przyjmuję emanere 20mg i Tribux forte (dwa razy dziennie od ponad 3 mies.). Leki osłabiły wcześniejsze dolegliwości, jednak od czasu kiedy zaczęłam je przyjmować bardzo szybko przybieram na wadze. Dodam, że moja dieta nie zmieniła się. Czy jest możliwe, że ww. leki są odpowiedzialne za nagły przyrost masy ciała?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Tamowanie krwawienia za pomocą endoskopu

Endoskopia to rewolucyjna metoda - nie tylko diagnostyczna, ale również terapeutyczna. O tamowaniu krwawienia z użyciem endoskopu opowiada lek. Marcin Radkowski.

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Przy stosowaniu Tribuxu opisywane jest jedynie wzmożone pragnienie, jako działanie niepożądane. Żaden z tych leków nie powinien powodować przyrostu masy ciała.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy