Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest możliwe, że mogłam poronić?

Witam serdecznie. Stosuję Naraya Plus przez ok. 2 miesiace. Nie mialam zbytnich problemów z miesiączką (pojawiło się raz jedno plamienie po 2 tabletce z pierwszego blistra) jestem aktywna seksualnie. Pierwszy stosunek z antykonc. Hormonalną odbylam wlasnie podczas plamienia. Dzień temu miałam bardzo silne bóle nie tylko brzucha ale całego ciała az w koncu poszłam do łazienki i oprócz krwawienia wydaliłam skrzep. Ból od razu mnie puścił tak samo jak nudności ustąpiły. Tydzień wczesniej brałam antybiotyk augmentin. Po przyjeciu drugiej z czterech tabletek uprawiałam seks bez dodatkowego zabezpieczenia. Był to stosunek przerywany. Czy mogłam poronić? Jeśli tak to jakich skutkow mam sie spodziewać? Jak długo mam czekać do kolejnego stosunku? Wizytę u ginekologa mam za 3 dni. Błagam o pomoc
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Poronienie

Lek. Bartłomiej Grochot
77 poziom zaufania

Aby to ostatecznie potwierdzić proszę wykonać oznaczenie bHCG we krwi oraz udać się do ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy