Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę brać dalej ten lek?

Od czterech dni biorę Vesicare z powodu nadreaktywnego pęcherza. Odczuwam suchość w jamie ustnej, czasami pojawia się zgaga i lekka wysypka. Czy takie objawy są normalne i czy mogę brać dalej ten lek? I czy istnieje możliwość, że za jakiś czas mogę dostać na niego alergię (jak np. duszności czego się obawiam) czy pojawiłaby się ona od razu po zażyciu pierwszej tabletki? Z góry dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 21 LAT 4 tygodnie temu

Zagrożenie AH1N1

AH1N1 to nazwa wirusa świńskiej grypy. Jest niebezpieczny szczep, może nawet wywołać epidemię. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o zagrożeniu, jakie stwarza AH1N1.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy