Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę nagle odstawić lek Nebilet?

Witam, czy mogę po dwóch dniach brania leku Nebilet na zbicie ciśnienia nagle go odstawić? Źle sie po nim czuje ale boję się że po tych dwóch dniach od nagłego odstawienia mogę pogorszyć sytuacje. Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie wtórne - przyczyny

Nie tylko nieodpowiednia dieta skutkuje wystąpieniem nadciśnienia tętniczego. Dr Piotr Gryglas, kardiolog, omawia czynniki wystąpienia nadciśnienia leżące po stronie genetyki.

Lek. Bartłomiej Grochot
77 poziom zaufania

Witam. Proszę skonsultować się z lekarzem, który Panu ten lek zalecił i zgłosić mu te objawy niepożądane, które u Pana występują. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy