Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy moje leki na problemy z sercem nie powinny już działać?

Witam,mam problemy z sercem.Zaczęło się od nadciśnienia w 2000 r.Zażywałam lokren(po wielu próbach nietolerancji innych z powodu alergii) potem kardiolog zmienił mi na concor 2,5.W styczniu 2018 po zabiegu w ogólnym znieczuleniu pojawiło się migotanie przedsionków i zła tolerancja concor.Zalecono beto 25 ZK.Teraz kardiolog zmienił na bisocard 5mg i actelsar 40.Zazywam 5 dzień,ale słabo zbija ciśnienie skurczowe ( do 148) i mam przeskoki serca.Czy te leki powinny zaraz działać czy muszę poczekać na reakcję?Pozdrawiam
KOBIETA, 66 LAT ponad rok temu

Skutki nadciśnienia tętniczego

Brak podjęcia działań leczniczych w związku z wystąpieniem nadciśnienia tętniczego może powodować nieodwracalne i ciężkie powikłania. Nie należy bagatelizować wystąpienia zbyt dużego ciśnienia ? z jakich powodów, wyjaśnia dr Piotr Gryglas.

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, najprawdopodobniej trzeba będzie zwiększyć dawki leków, proszę udać się do lekarza prowadzącego

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy