Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy może to być spowodowane przez nerwicę?

Witam. Mam 25 lat. I stwierdzoną arytmie nadkomorową. Jeden holter pokazał 3000 skurczy dodatkowych A po roku drugi 870. Biorę sotahexal 80 mg z tym ,że nadal mocno odczuwam te skurcze. Podchodzi mi serce ,aż do gardła czasem wtedy kręci mi się w głowie. Czy to może być też spowodowane przez nerwicę?
KOBIETA, 25 LAT 5 miesięcy temu

Co to są by-passy?

Pomostowanie aortalno-wieńcowe, czyli inaczej by-passy, to operacyjna metoda leczenia chorób serca, najczęściej choroby wieńcowej. Warto dowiedzieć się więcej na ten temat, gdyż jest to zabieg, któremu coraz częściej zostają poddane osoby posiadające problemy ze sercem.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy