Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy można mieszać ketonal z zastrzykiem?

Witam Wczoraj miałam silny ból brzucha .i wzięłam o 19 ketonal forte... poszłam spać na godzinkę i znowu ten ból wrócił pojechałam na pogotowie o 22 30 I tam doktorka mi zastrzyk zrobiła. Po chwili zrobilo mi się ciepło, mokrą się zrobilam i czułam że moje ciało słabnie tak jak bym miała przytomność stracić.... Ale pielęgniarka dała mi szklankę wody i pojechałam do domu .... czy można mieszać ketonal z zastrzykiem????
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Badania krwi - TG

TG ? czyli trójglicerydy ? są estrami gliceroli i kwasów tłuszczowych. Są również podstawowym substratem energetycznym w organizmie oraz składnikiem tkanki tłuszczowej. Sprawdź czym grozi ich nadmiar ? czyli czym jest hipertriglicerydmia.

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, to zależy co otrzymała Pani w iniekcji. Pani gorszy stan był zapewne reakcją na ukłucie igłą i podanie leku.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy