Czy nam przestać stosować ten lek?

Od kiedy zacząłem brać lek Tamis Pras 0,4 zaczęły się zawroty głowy oraz zaburzenia równowagi, np. jak wstaję od stołu to buja mną jak na fali, boję się ruszyć by się nie przewrócić, po chwili to się uspokaja, w ulotce piszą częstym objawem ubocznym są zawroty głowy, w ubiegłym roku przyjmowałem przez 8 miesięcy podobny lek Uprox XR i wszystko było ok. Biorę również leki na nadciśnienie Co Amlessa 8/10/2,5 i Nibelenin 2,5, jestem poza krajem, czy te objawy są spowodowane powyższym lekiem, czy same po czasie ustąpią, czy przerwać przyjmowanie tego leku, lub co przyjmować by temu zapobiec.
MĘŻCZYZNA, 59 LAT około miesiąca temu

Badanie moczu na leukocyty

Ogólne badanie moczu, to jedno z podstawowych badań. Polega na ocenie próbki moczu pod kątem różnorodnych cech, m.in. leukocytów. Lekarz Łukasz Dubielecki pokaże jak wykonać badanie w domu.

Jeśli zle Pan tolreuje nowe leczenie prosże je odstawić

Specjalistka chorób wewnętrznych posiadająca doświadczenie kardiologiczne.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty