Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po 2 tygodniach dostanę normalnie okres?

Stosuje nuvaring już ponad miesiąc, ale od czasu rozpoczęcia użytkowania go zaczęłam bardzo źle się czuć. Specyficzny ból w okolicy nadbrzusza, biegunka, niestrawność, bóle głowy itd. Z tego tez powodu chciałabym zakończyć kuracje nuvaring. Za więcej biż tydzień powinnam usunąć krążek, jednakże objawy są na tyle dokuczliwe, że mogę nie dać rady i dziadostwa pozbyłabym się jak naszybciej. Za 10 dni mam też wyjazd, więc zależałoby mi, aby dostać okres szybko po wyjęciu krążka, tak jak powinno to nastąpić w przypadku usunięcia go po 3 tygodniach. Czy po 2 tygodniach dostanę normalnie okres?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Czy wszystkie kobiety mogą być poddawane HTZ?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy