Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy podwójne widzenie ustąpi?

Witam choruje na gravesa basedowa od prawie roku.Wytrzeszcz i podwójne widzenie do tego zez,który pojawił się przy chorobie jestem po cyklu sterydoterapi ,ale nadal widzę podwójnie czy ten objaw ustąpi czy są jakieś szanse
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Wzrost ciśnienia śródgałkowego

Czym jest ciśnienie śródgałkowe? Jakie to ma wpływ na funkcjonowanie organizmu? I wreszcie co wywołuje jego wzrost? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat.

Lek. Bartłomiej Grochot
77 poziom zaufania

Witam. Wszystko zależy od tego, kiedy został wdrożone leczenie sterydoterapii. Zalecam wizytę u okulisty w celu określenia zaawansowania patologii okulistycznej. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy