Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy podwyższony poziom eozynocytów świadczy o uczuleniu na lek Fraxiparine?

Witam Jestem w ciąży. Od pol roku biorę Fraxiparine 0,6 na ulotne napisane jest, ze lek może podwyższać poziom eozynocytów ale jest to rzadkie powikłanie. Od kilku miesięcy poziom eozynocytow jest wysoki, wynosi on 2,9 przy normie 0,5, procentowo norma 0-8 wynik 17%. Wynik immunoglobuliny całkowitej IgE wyniósł 370 przy normie do 100. Czy to świadczy o uczuleniu na ten lek?
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

74 poziom zaufania

Szanowna Pani, jeśli nie występują żadne objawy to ciężko jest mówić o alergii na lek. Proszę skonsultować się ze swoim lekarzem prowadzącym. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy