Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy powinnam przerwać leczenie grzybicy pochwy jeżeli dostałam okresu?

Dzień dobry. Rozpoczęłam leczenie grzybicy pochwy lekiem Mycosyst i globulkami Clotrimazolum, wg zaleceń lekarza. Mycosyst mam brać co drugi dzień (3 pierwsze tabletki) a cztery kolejne co tydzień. Jednak dziś dostałam okresu, po wzięciu jednej tabletki i zastosowaniu dwóch globulek. Czy powinnam przerwać leczenie jednym i drugim, czy tylko globulkami (chyba mogą wypłynąć wraz z krwawieniem miesiączkowym, więc kontynuacja jest bez sensu?) Proszę o pomoc, bo nie wiem co robić, a dzisiaj druga dawka Mycosystu.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Poród u kobiet zainfekowanych wirusem opryszczki

74 poziom zaufania

Szanowna Pani proszę kontynuować leczenie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy