Czy prawidłowo odstawiam Cital?

Dzień dobry, jestem w trakcie odstawiania leku Cital 20 mg, który zaczęłam brać 3 lata temu. Najpierw lekarz zalecił mi redukcję dawki o połowę, następnie przez pół roku brałam połowę tabletki co drugi dzień. Czułam się dobrze.Teraz tę dawkę biorę co trzeci dzień, również według zaleceń lekarza. Mam objawy związane z odstawieniem, zawroty głowy, niepokój, zdarza się napad silnego lęku. Zmianę dawkowania rozpoczęłam 2 tygodnie temu. Dziś zauważyłam, że czuję się gorzej po wzięciu tabletki, czy to możliwe, że dawkowanie co 3 dni jest nieodpowiednie? Czy to zbieg okoliczności?
KOBIETA, 37 LAT 2 miesiące temu

Leczenie nerwicy

Witam,



wskazana wizyta stacjonarna lub teleporada z lekarzem prowadzącym leczenie który zlecił odstawienia leku Cital.

Gdyby okazało się ze są trudności z kontaktem z lekarzem prowadzącym proszę o kontakt z lekarzem rodzinnym i ustalić z nim problem.



Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty