Czy przy zmianie antykoncepcji z plastrów Evra na tabletki Lesiplus może wystąpić plamienie?

Czy przy zmianie anntykoncepcji z plastrów Evra na tabletki Lesiplus (słabsze) może wystąpić plamienie/krwawienie? Plamienie wystąpiło przy 16 tabletce z blistra... czy może to być spowodowane tym że te tabletki są słabszE?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Możliwe jest takie działanie niepożądane w czasie 2-3 cykli z użyciem tabletek.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Witam. Plamienia śródcykliczne są najczęstszym powikłaniem doustnej antykoncepcji, zazwyczaj występują około połowy cyklu i nie świadczą o barku ochrony antykoncepcyjnej. Nie ma powodów do niepokoju.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy