Czy schudnę ćwicząc tylko na WF?

Mam 17 lat, 173 cm wzrostu i wagę ok. 69 kg. Jestem uczennicą, więc prowadzę raczej siedzący tryb życia. Ćwiczę 3h tygodniowo (w-f). Nigdy wcześniej nie podejmowałam żadnych prób odchudzania. Po porstu po wakacjach trochę przytyłam (głównie w okolicach ud, brzucha i pupy). Jem nornalnie: I i II śniedanie, obiad, kolację, czasem podwieczorek, niestety mało piję. Jak mogę schudnąć ok. 4kg? Poproszę o jakieś wskazówki. Z góry dziękuję.
17 LAT ponad rok temu

Dieta w ciąży

Witam!

Myślę, że w Twoim przypadku najistotniejsze będzie unikanie "bomb kalorycznych" i zwiększenie aktywności fizycznej.

Z diety należałoby wyeliminować: cukier dodawany do kawy i herbaty, kolorowe słodzone napoje gazowane i soki z dodatkiem cukru, tłuste wędliny, serki topione, serki typu fromage, feta, sery żółte, tłuste, zawiesiste zupy (śmietanę można zastąpić np. jogurtem 0%), tłuste placki, kotlety, kluski, fast-foody, ciasta, ciasteczka, smażone potrawy (zwłaszcza w panierce, która chłonie tłuszcz jak gąbka).

Przykładowe ćwiczenia znajdziesz w serwisie abccwiczenia.pl. Jeśli codziennie uda Ci się spalić poprzez aktywność fizyczną ok. 500 kcal (co jest równoznaczne z ok. 1 godziną zajęć typu aerobik, 1 godz. biegania, 1-1,5 godziny jazdy na rowerze - w zależności od tempa), powinnaś schudnąć ok. 2 kg miesięcznie.

Pozdrawiam

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty