Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy sterydy wpłynęły na serce?

Jakis czas temu bralem testosteron DIANABOL250 I SUSTANON i tabletkach minelo juz 2 lata czy te sterydy nadal sa w moim organizmie i czy wplynely na moje serce?? czy mam sie czego obawiac po tym czasie? Lekarz w UK powiedzial mi ze moglbym dostac nawet zawalu serca gdybym kontynuowal cykl sterydowy po jakims czasie mialem jakis dziwny atak ale to po amfetaminie moje serce bilo bardzo ale to bardzo wolno a potem bilo jak szalone mialem dusznosci i myslalem ze zaraz umre Lekarze w uk mi powiedzieli po jakichs 10 godzinach ze jest ok i puscili mnie do domu czy ktos wie dokladniej co moglo oznaczac to wolne a potem bardzo szybkie bicie i dusznosci prosze o odpowiedz
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Jak wygląda zawał serca?

Około 300 Polaków dziennie doświadcza zawału serca. Aby lepiej zrozumieć na czym polega, by móc się przed nim chronić, warto wysłuchać prof. dr hab. Zbigniewa Gacionga. Wyjaśnia, co może wywołać zawał serca oraz jak wygląda późniejsze leczenie.

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Sterydy mogły doprowadzić do nieodwracalnej przebudowy mięśnia serca co również wiąże się z większym prawdopodobieństwem zaburzeń rytmu serca. Sugeruję udać się do kardiologa w celu oceny mięśnia sercowego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy