Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy suchość pochwy mogły spowodować leki?

Witam mam problem, okres ostatni mialam 26 wrzesnia a skonczyl sie 3 pazdziernika. Chorowalam w tym czasie n'a zatoki i przyjmowalam dosc mocny antybiotyk oraz kortyzon i leki przeciwhistaminowe.Zauwazylzm jeszcze u siebie sluz w poniedzialek i plamienie rownoczesnie po okresie, przyjmowalam tez probiotyki dopochwowe n'a odbudowe Flory, ale niestety nie czy mi nie zaszkodzily, mam zewnetrzna suchosc pochwy i brak jakuegokolwiek sluzu tylko plamienie rozowe n'a papierze widoczne tylko. Bylam u ginekologa w czwartek zbadala mnie i powiedziala ze ok i dala m'as n'a suchosc pochwy, ktora niezbyt pomaga. Nie odpocznij wiedziala mi tez dlaczego plamie, powiedziala zebym wziela wizyte n'a usg z moja ginekolog. Martwie sie bardzo, bo to mi sie zdarzylo pierwszy raz. Dlaczego trace tak jakby kawalki blony? I plamie oraz nie mam przy tym wydzieliny? Dodam ze podczas stosunku mnie nic nie boli. Czy to wynik tych wszystkich lekow? Prosze o rade.
KOBIETA, 32 LAT 7 miesięcy temu

Probiotyki - doustnie czy dopochwowo

W jaki sposób przyjmować probiotyki? Doustnie, a może dopochwowo? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat. O probiotykach mówi prof. Romulad Dębski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy