Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy ti zniknie wraz z przyjmowaniem leku?

Od 5 dni biore Zoloft 50 mg/dzien lekarz stwierdzil ze to dla mnie za mala dawka i bedziemy zwiekszac jednak czuje straszne oglupienie a leki stres i nerwowosc nadal sie utrzymuja. Czuje sie jakby moj mozg przestal dzialac i znowu mam 12 lat. Moje oczekiwania skupialy sie raczej na lekkim wyciszeniu mysli niz na kompletnym zniwelowaniu ich i braku nawet sensownego wypowiedzenia sie, prosze o rade - czy to zniknie wraz z czasem przyjmowania leku?
KOBIETA, 20 LAT około miesiąca temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Proszę skonsultować to z lekarką/lekarzem, opowiedzieć o swoich wątpliwościach i objawach, być może pomocna okaże się konsultacja z inną osobą. Bywa, że dobranie leków zajmuje trochę czasu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy