Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zażywane lekki mogą powodować nadmierną senność?

Śpię często więcej niż 10 godzin. Podejrzewam, że leki które zażywam mogą powodować nadmierną senność. Zażywam takie leki: paroksetyna - 30 mg, sulpiryd - 100 mg, kwetiapina - 300 mg. Proszę o odpowiedź które z tych leków mogą to powodować, abym wiedział o czym porozmawiać z psychiatrą? Czy jak biorę takie leki to mogę pić kawę?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Rozpoznanie nerwicy

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Przy kwetiapinie senność zazwyczaj jest na początku leczenie, a po kilku tygodniach mija. Sulpiryd raczej nie powoduje senności, natomiast paroksetyna może dawać takie działanie niepożądane. Może Pan pić kawę.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy