Zapytaj lekarza

7 1 6 , 8 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czym grozi uzależnienie od leków nasennych?

Jestem uzależniony od leków nasennych już od ponad roku. Czym grozi dla zdrowia dalsze zażywanie tych leków, takich jak np. Nasen. Dodam, że jestem ciężko chory i cierpiący.

MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Antykoncepcja po

Niestety, czasami niektóre metody zabezpieczenia przed ciążą zawodzą, może dojść do pęknięcia prezerwatywy lub kobieta zapomni o tabletce antykoncepcyjnej. Coraz częściej mówi się o antykoncepcji awaryjnej, która jest określana również jako antykoncepcja ?po? czy antykoncepcja ratunkowa.

To zależy np. od tego, jakie leki Pan przyjmuje. Te nowoczesne dają lepszą jakość snu, co na pewno poprawi Pana jakość życia. Długie przyjmowanie sprawia, że leki są coraz mniej skuteczne, co może prowadzić do przedawkowania (jedna tabletka nie działa, więc przyjmujemy drugą itd.). Przedawkowanie tych leków jest bezpośrednim zagrożeniem życia.  Nie wykluczone też, że Pana bezsenność wynika z zażywania leków i ich odstawienie pomoże. Jednak taką decyzję należy podjąć wspólnie z lekarzem prowadzącym.

Lekarz, absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy