Depresja i lęki są coraz silniejsze pomimo brania leku

Leczę się na tę przypadłość od ok. 8 miesięcy. Używam łagodnej dawki leku przeciwdepresyjnego rano. Do tego czasu objawy załamania minęły. Ale teraz znowu coś zaczęło się ze mną dziać. Nie chce mi się żyć. Mało co mnie cieszy i boję się, by nie przyszedł znów jakiś problem, bo ja nie mam siły na rozwiązywanie go. Proszę mi podpowiedzieć, co się ze mną dzieje? Czy depresja wraca? Możliwe, by mimo zażywania leków to wszystko wróciło? Dziękuję z góry za odpowiedź.

KOBIETA ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Paulina Witek Psycholog, Warszawa
74 poziom zaufania

Szanowna Pani!

Jeżeli pomimo brania leku, dolegliwości nasilają się, dobrze byłoby tę sprawę skonsultować z lekarzem. Być może konieczna będzie modyfikacja leczenia. Poza tym proszę pomyśleć o podjęciu psychoterapii, która wraz z farmakoterapią może się okazać właściwą formą wyjścia z depresji. Im szybciej skonsultuje się Pani w tej sprawie z lekarzem, tym lepiej.

Serdecznie pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

Mgr psychologii klinicznej, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy