Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam uczucie jak po odstawieniu alkoholu?

Od około roku męczyły mnie objawy takie jak ucisk w głowie, zmęczenie oraz uczucie jak po alkoholu. Neurolog na podstawie wyników krwi i krótkiego badania z ostukiwaniem stwierdził zaburzenia psychosomatyczne i przepisał tranxene. Miesieczna kuracja lekiem trochę pomogła, jednak objawy później po odstawieniu leku wróciły i z czasem doszły nowe. Z tych bardziej niepokojących: bóle głowy, zaburzenia widzenia oraz uczucie jakby rozpalenia pod czaszką. Po ponownej wizycie lekarz znów zalecił kuracje z tranxene elicea. Aktualnie czwarty dzien podczas kuracji w nocy obudził mnie ból głowy połaczony z uczuciem chłodu w klatce piersiowej i mocnym osłabieniem, co nigdy mi sie nie zdarzylo ból głowy sie nasilał przy potrząsaniu głowa. Moją główną obawa jest to, że być może lekarz zbyt szybko postawił diagnozę, nie wykonując żadnych dodatkowych badań, jak np. tomografia głowy. Czy moje obawy sa słuszne?
MĘŻCZYZNA, 28 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Lek. Bartłomiej Grochot
77 poziom zaufania

Witam. Proszę ponownie skonsultować się z neurologiem i zgłosić mu objawy, które Pana niepokoją.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy