Zapytaj lekarza

7 1 6 , 5 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego odczuwam wewnętrzny niepokój?

Witam. Co jakiś czas czuje wewnętrzny niepokój, przy tym zaznaczę że nie jestem nerwowa i wybuchowa, wręcz opanowana. 2 dni temu czulam niepokój od rana do wieczora, spałam normalnie. Dzień później czułam od rana niepokój, później smutek i przygnębienie, w końcu płakałam. Żeby dojść do siebie wzięłam humtdroksyzyne w syropie 10 ml, przy czym od ok. 3 tygodni i biorę lek duloxetine 30 mg. Czy takie zachowanie jest skutkiem tego, że lek nie zaczął do końca działać czy przyczyną jest inna. Jak nie brałam leków czułam się nie raz tak samo. Pani psychoterapeutka powiedziała że to lęk. Chodzę regularnie na psychoterapię i jestem pod opieką psychiatry. Następna wizytę mam we wrześniu. Mam pytanie co zrobić żeby lepiej radzić sobie w takich sytuacjach i czy to faktycznie był lęk. Mam stwierdzone zaburzenia depresyjne i lękowe mieszane od marca tego roku. Co mogę zrobić żeby nie brać dodatkowych leków na takie stany. Pozdrawiam serdecznie
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Objawy wskazują na wystąpienie stanu lękowego. Bierze Pani leki od 3 tygodni - może być potrzebne jeszcze trochę czasu, aby leki w pełni zadziałały. Oczywiście o swoich obawach należy porozmawiać na wizycie we wrześniu, jeśli do wtedy objawy będą się dalej pojawiać, może zajść konieczność zmiany leku na inny.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy