Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego puls jest wysoki?

Od 1,5 tygodnia zażywam lek ivabradine w dawce 5 mg rano oraz 2,5 mg wieczorem. Dziś od rana puls jest jednak wysoki w granicach 100-120. Czy to normalne, czy jednak potrzeba kolejnej wizyty u kardiologa?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Leczenie tętniaka

Tętniaki są śmiertelnie niebezpieczne dla pacjenta. Jeśli pękną, grożą nagłym zgonem. dlatego tak istotne jest ich leczenie. Na ten temat wypowiada się lek. Adam Lewszuk.

Lek. Paweł Szadkowski
77 poziom zaufania

Jeżeli w trakcie leczenie nie obserwuje pani poprawy to sugerowałbym oczywiście udać się na kontrolę do lekarza prowadzącego. Trudno odpowiedzieć pani na pytanie czy to normalne ponieważ nie określiła pani jednostki chorobowej z powodu której się pani leczy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy